Mít na sobě hezké trendy oblečení zdaleka každému nestačí. Existují lidé, a není jich zrovna málo, kteří mají potřebu se odlišovat od ostatních.
Pokud se nejedná o vyložené stylistické extrémisty, obvykle jim stačí ke štěstí malá módní revoluce. Té lze dosáhnout kupříkladu i vhodným potiskem.
Šetřit se vždy nevyplácí
Vzhledem k tomu, že jsme národem spořivým a zároveň šikovným, nikdo se nemůže divit, že si u nás dělá mnoho lidí vlastní potisk na trička. Nejde o nic náročného. Víceméně je nutné mít alespoň nějaké PC, tiskárnu a také je potřeba koupit vhodný nažehlovací papír.
Největší práce je zde hlavně s tvorbou vlastního návrhu. Ten lze vyrobit víceméně v každém kreslícím programu, třeba i v tom nejzákladnějším. Tohle zvládnou víceméně všichni. Jakmile bude logo hotové, stačí ho už jen vytisknout a přežehlit na tričko, případně jiný zvolený textil.
Někdy může být výsledek až překvapivě dobrý, nicméně nikoliv trvalý. Nažehlování je z dlouhodobé perspektivy totální nesmysl, jelikož takovýto výtvor nevydrží držet pohromadě po prvním kontaktu s pračkou.
Už jen z toho důvodu je daleko rozumnější nezačínat s vlastní domácí tvorbou, ale raději se rovnou obrátit na vhodný e-shop.
V editoru si lze pořádně vyhrát
Moderní profesionální potisk má do nažehlování skutečně daleko, a to nejen kvalitou zpracování, ale i co se životnosti týče. Jeho degradace je rozhodně pomalejší, ve střednědobém horizontu prakticky nulová.
V dobrém e-shopu si každý může vyrobit své vlastní logo či nápis v editoru. Ty bývají docela srozumitelné na ovládání, takže by nikdo neměl mít problémy vyrobit si něco svého, maximálně originálního. Dle statistik si více s tvorbou více pohrávají dámy nežli pánové. Nejspíš proto, že jim na výsledku skutečně záleží a chtějí se víc líbit.
Potisk není určen pouze pro textilie, ale kupříkladu i pro různé reklamní předměty. Běžně je možné si koupit třeba klíčenku či hrnek s potiskem.